sobota 4. července 2015

Okurková sezóna

Co se to děje, že se nic neděje?
Jsem z toho úplně v pasti, jak je všude mrtvo. Mé oblíbené blogy nějak stagnují - nevím jestli všechny matky v očekávání už porodily, nebo co se to děje...

Každopádně já se rodit ještě nechystám (a doufám, že se na to nechystají ani děťátka). Jsme teď někde na přelomu 32. a 33. týdne a děti teď vypadají zhruba takto:

Krásné veliké dětičky, že?
Já stejně pořád žasnu nad tím, že se mi do toho břicha vmáčkly dvě... Ne že by bylo nějaké malé, ale tak nějak si tam neumím představit dvě téměr dvoukilová miminka. Vlastně si neumím představit ani jedno miminko, ale to je jiná story....

Každopádně tím, jak těhotenství postupuje (a svůj podíl má možná i to vedro), se začíná objevovat i u mě více těhotenských příznaků.
  • pálení žáhy - je na prvním místě, protože mě trápilo dnes v noci, respektive nad ránem... Já jsem se tak kasala, že nevím, co to pálení žáhy je... A už i na mě došlo... Zatím se to ale děje výhradně v poloze ležmo na boku, tak to není tak zlé (až na ty noci, no...). Pálení žáhy se střídá s cestujícím vzduchem v hrtanu (či hrtanu, pletou se mi), o kterém jsem psala už dřív, a který je jednak nepříjemný a jednak ještě vydává obtěžující zvuky.
  • bolest zad - zatím nic tak strašného, ale cítím, že se mi hnula kostrč. Zvlášť třeba ve cvičení, kde ležíme na zádech na tvrdé karimatce, nemohu některé cviky vůbec udělat, jak mě u toho ta kostrč bolí. Našla jsem docela zajímavé video, jak se mění uspořádání orgánů v těle ženy v těhotenství. Docela mě překvapilo to srdce na křivo. Ale asi bych si měla zvyknout na to, že by mě nemělo v těhotenství překvapit nic.Cítím i že mi děti utlačují žaludek, kolikrát sním třeba půl porce jídla a už se cítím sytá - musím si dát chviličku oddech, a pak teprv pokračovat.
  • natékání nohou - myslela jsem, že nemám nateklé nohy. Do té doby, než jsem se rozhodla si vzít páskové sandálky. Stěží jsem je zapla na poslední dírku!!! Nicméně se snažím nějak psychicky připravit na to, že teď ten masakr okolo natýkání a přibírání teprve pořádně začne. Všimla jsem si na těhotenském cvičení, že jedna paní pořád vypadala tak nějak docela normálně, a pak (asi tak okolo toho 34-35 týdne) najednou úplně zvelerybovatěla. Najednou jakoby přibrala tak aspoň deset kilo za týden. Chudák :( No, jsem zvědavá, co si těhotenství přichystá na mě...
Jinak jsme v podstatě vůbec nepokročili s přípravou bytu na příchod miminek. Akorát jsem nakoupila pár látkových plen a ještě pár oblečků (ale už nekupuju ty v nejmenší velikosti), ale například postýlky (ani nic do nich - prostěradla, peřinky, nic!) ještě nemáme. Teď jak jsou ty největší vedra, tak to nechci řešit, ale příští týden se na to musíme vrhnout - jako už fakt!!! 

Chystám se strávit víkend na "letním sídle" - u manželových rodičů. Mají na rodinný dům, na zahradě pergolu, která poskytuje celodenní stín a hlavně bazén!!! Je to boží, moct se každou chvíli hupsnout ochladit... V našem bytě v nezatepleném paneláku se opravdu v těchto klimatických podmínkách nedá přežívat... 

Tak se mějte krásně a  přežijte vedro ve zdraví (hlavně ty těhotné!)

Žádné komentáře:

Okomentovat