pátek 24. července 2015

Budou to lvíčata!


Tak jsme ustáli další z milníků. Bude vám to připadat směšné, ale přála jsem si, aby děti vydžely v břiše, než nastane znamení lva. 

Předtím je totiž znamení raka. Ne že bych měla něco proti lidem narozeným ve znamení raka. Každopádně rak ve mě neevokuje nic dobrého. Jednak rakovinu a jednak je hrozně podobný krabovi, který mým nejvíc nejneoblíbenějším zvířetem. Takže se všem lidem narozeným ve znamení raka velmi omlouvám, ale já jsem prostě nestála o to, aby se mezi ně zařadily i moje děti. Navíc to bylo jasné. Jsou to lvi. Perou se o svůj život jako lvi už od samého počátku, tedy od mističky v laborce. No a lvíčci nám začali včera! Hurááá!



Kraby nebrat!


Předevčírem jsme byli na kontrole u doktůrka, kde zkonstatoval, že na porod to v dalších dnech stále ještě nevypadá. Do průkazky mi napsal, že jsem "něco" (zatracený doktorský škrabopis!) pro špičku prstu. Doma jsem to googlila a asi to není nic hroznýho. Hodně ženských je na špičku prstu mnoho týdnů. Takže ať to znamená cokoli, neznervózňuje mě to. No a pak se doktůrek dlouze díval do počítače a do kalendáře a povídá - tak co kdybychom to dali na 14. srpna? Trošku vyjeveně jsem se dívala, jestli jako myslí porod? No, co asi jiného! Takže vážení, císař je naplánovaný na 14. srpna! Doktůrek sice vyjádřil obavu, že to miminka do té doby stejně asi nevydrží, ale co, třeba nás překvapí! Na jednu stranu si přeju, aby to do toho čtrnáctého vydržely. Jednak je to fajn datum (já mám 24. srpna narozeniny, tudíž by se to všem pěkně pamatovalo!) a jednak je tu stále ještě trošku děs z toho, že se mi opravdu mají narodit děti, tudíž budu ráda, když se to stane co nejpozději... Ale na druhou stranu... Je to ještě více jak tři týdny a já si neumím představit, že ve formě, v jaké jsem teď, přežiju ještě takovou dobu! Je to fakt masakr... Nic než snaha o přežití. A protože děti za ty tři týdny ještě trošku povyrostou, tak by se moje aktuální kondice ještě zhoršovala! No, docela šílená představa....

Každopádně pro všechny hnidopichy - už mám sbalenou tašku do porodnice! Nějak moc jsem to neprožívala, naházela jsem tam jen věci, které byly doporučené v letáku, co jsem fásla na exkurzi v porodnici. Co bude dalšího potřeba, to přinese muž nebo mamka. Muž taky včera poskládal postýlku i sušák, za což si vysloužil plusové body. Mamince jsem dovezla obr tašku věcí pro prťátka, aby byla tak hodná a vyprala je a vyžehlila. Takže se vše rýsuje tím správným směrem a já můžu být totálně v klídku. 

5 komentářů:

  1. Jééé, to je super! 14. srpna je krásný datum, i vzhledem k tvým narozeninám, ale fakt je, že když tak přemýšlím, neexistuje pro mě snad datum, který by se mi vyloženě nelíbilo a nepřála bych nikomu, aby se tak narodil. Já sama jsem třeba 20. prosince, navíc k tomu jsem Lucie, takže 13. prosince svátek a 24. Vánoce a hodně lidí mě jako dítě litovalo, že to rodiče i se jménem vybrali špatně, ale po pravdě - nezažila jsem nic jiného a moje datum narození se mi líbí a nikdy jsem (ani jako dítě) nelitovala, v jaké datum jsem se narodila. Stejně tak si říkám, že sice podle ultrazvuku mělo být moje dítě červencový, ale pokud se mu fakticky nebude chtít, je pořád ještě možný, že bude narozené v prvních dnech v srpnu. Takže taky to bude lev, i když to původně měl být rak :D :)

    Naprosto tě chápu s těmi třemi týdny - mně když doktor před dvěma týdny řekl, že to stále na nic nevypadá, tak jsem si myslela, že snad zcvoknu, protože v těhle vedrech to bylo něco neuvěřitelně fyzicky náročného, tak jsem ráda, že už to finišuje! I když je mi jasný, že teď si stěžuju, ale pak se mi ještě po bříšku a "klidu" bude stýskat :) Nakonec mi ale bylo sděleno, že to sice nijak extra dobře na brzký "samovolný" porod nevypadá, ale že se to může z minuty na minutu změnit a co jsem i četla na netu, tak doktorům v tomhle nevěřit. Ale uklidňuje mě na tom těhotenství po termínu to, že jsem měla poměrně malý váhový odhad (ve 41. týdnu 2.900g, i když jde fakt jen o odhad a může se to prý lišit i o víc jak půl kila) a i proto miminko nikam nepospíchá, navíc placenta a plodová voda u mě fungují bezvadně a monitor vychází vždy v pořádku a tak podle doktorů není důvod, proč to uspíšit. Teď si fakt víc než kdy jindy připadám jako normální inkubátor :D Ale když už jsem včera rezignovala na to, že budu rodit normálně a místo toho nastoupím na vyvolávání, tak mi včera KONEČNĚ odešla hlenová zátka a začalo se něco dít. Takže už od včerejška jsem jak na jehlách (i když taky - nemusí to být hned a nakonec se toho vyvolávání ještě můžu dočkat), ale poslíčci mě straší teď už denodenně a podle posledního vyšetření už je všechno jak má touhle dobou být a mohla bych porodit bez nějakých tabletek a vyvolávání :)

    Jinak tašku už mám připravenou od 32. týdne a říkám si, že jsem fakt byla nějaká akční, když si poslední dobou u všech čtu, jak si to připravují až pár dní před termínem :D Ale jak jsem byla dlouho doma, tak jsem se hodně nudila, tudíž to je hlavní důvod :)

    Jinak je super, že dvojčátka takhle prospívají a že se jim u tebe líbí! Je to prostě hrozně divný pocit, že takhle ke konci už se každým dnem z nás můžou stát maminky! :) Přeju ti hodně sil a strašně se těším na první "poporodní" příspěvek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo! Odchod hlenove zatky, cetla jsem o tom, ale uprimne, nevim jestli bych ji poznala. Behem tehotenstvi ze me vyteka kde co a muselo by to byt asi dost divne konzistence ci barvy, aby me napadlo, ze TOTO je ta zatka :-D

      Ale kazdopadne to znamena, ze se ti blizi finale, ze jo? Juuu, moc na tebe budu myslet! Na vas oba s mrnousem... a taky.se strasne tesim na prvni poporodni zapis, porad to u tebe kontroluju jestli uz neco :) jsem zvedava, kdo bude prvni, jestli ty, nebo Bublina :) i kdyz ta ma v podstate cas, ale stat se muze.cokoli :)

      Ja doufam, ze az opadnou ta vedra, tak zase bude trosku lip. Ale tezko se tomu veri, protoze zatim me tehotenske obtize spis den za dnem pribyvaji :-D dnes mam treba tak natekle narty, ze se sotva nacpu do bot :(

      Vymazat
    2. No, já jsem si taky pořád říkala, že určitě nepoznám až (jestli) mi odejde plodovka nebo ta zátka nebo cokoliv, ale fakticky to nešlo za nic zaměnit. I když co jsem četla, tak je to fakticky u každého jiné, ale u mě to bylo úplně předpisově vzorový :D Obrovský kus hlenu (ať to zní sebenechutnějc) s krvavým zabarvením, i když krve skutečně jen trochu. A po celý dnešek mám o dost výraznější výtok, takže je to jasný. Pro jistotu jsem volala do porodnice, jestli je to ok a jestli nemusím jezdit a prý když už jsem po termínu a bylo tam i trochu krve, tak můžu počítat s tím, že do dvou dnů by se to mohlo rozjet (uvádí se do 24 hodin, ale není to pravidlem, někdy se stane, že zátka prý odejde i kolem 36. týdne a stejně se přenáší, takže zas si nedělám žádný velký naděje, i když je fakt, že už se cítím jinak, bolí mě pořádně záda a břicho, takže jsem si řekla, že tenhle víkend prostě porodím a hotovo! Nebudu syna nosit do jeho osmnácti, s tím ať nepočítá! :D).

      No jinak Bublinku taky sleduju a u mě už je to celkem jasný. Buď porodím do středy normálně "samovolně" nebo za týden nastupuju na vyvolávání, tudíž příští víkend nejpozději už bych to měla mít za sebou a ležet v porodnici . Déle přenášet nenechávají, i když jsou vyšetření v pořádku. :) Tak se uvidí, pořád bříško přemlouvám, aby už se začalo dít něco pořádnýho, že nechci na vyvolávání a chci to začít "normálně " Tak se uvidí :D

      Naprosto chápu, já naštěstí ani moc neotýkám, ale s botama mám problém snad od půlky těhotenství, protože mi přijde, že se mi fakticky hodně viditelně zvětšila noha a to už předtím jsem měla 43jky (při výšce 162cm je to fakt legrační) a tak nosím pořád jen žabky, pantofle, na delší cesty volnější sandály, který jsem si koupila poměrně nedávno, protože do svých normálních se prostě neobuju :/ Ještě že jsem nenatekla, jinak bych snad musela chodit s pytlíkama na nohou :D

      Vymazat
  2. Sakryš, to já bych zas radši ráče, mám kolegyni lvici a je napřesdržku, uplně ji nesnáším :D
    My snad budem mít rybku/rybáka, ale nějak špiním, tak snad o nic nejde a nic se neděje, k doktorovi se mi nechce, jsem zvaná až na screening 25.8. Tak hezký poslední měsíc 3v1! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pry posledni mesic 3v1 :)))
      kdo by to byl rekl, ze to bude posledni den!

      Vymazat