čtvrtek 16. července 2015

Mazání proti striím - finále

Tak a máme tu poslední díl recenzí na přípravky, kterými mažu své těhotenské břicho. O přípravcích, kterými se mažu, jsem psala už tady a potom tady. I když jsem neplánovala zásobu nějak extra rozšiřovat, nakonec se tak nějak stalo a já jsem vyzkoušela ještě několik dalších matlátek.



  • Bio-oil



    Je to takové docela zajímavé, protože tenhle přípravek můžete najít pod názvem Bi-Oil a Bio-Oil. Ten Bi-Oil je akorát mrňavý, tuším 60ml, jinak se od Bio-Oilu zřejmě nijak neliší.
    Mně se tenhle olejíček zalíbil asi nejvíc z těch, kterými jsem se mazala. Má takovou zvláštní vůni, která se mi ale líbí více než u předchozích olejíčků (někdo ale psal, že mu připadá jako umělý smrad). Rychlost vstřebávání je ok, myslím že o něco rychlejší než u Saloosu a Weledy, ale taky to není nic doslova bleskového. Neměla bych problém si ho koupit znova.
  • Maternea Pěstící olej


    Tenhle jsem k otestování dostala, což je jediné štěstí, protože kdybych si ho koupila, tak bych asi byla docela zklamaná. Ve zkratce: balení - špatné. Na rozdíl od většiny olejů nemá lahvička takový ten špuntík, díky němuž se olej lépe dávkuje a nalévá, takže jsem při každém mazání byla upatlaná já i lahvička a kolikrát i podlaha. Vůně - žádná. Ale je fakt, že je to avizováno už v popisu produktu, tedy že jde o olej s přírodním máslovým aroma, bez parfemace. Já mám prostě ráda, když produkty na tělo voní. Vstřebávání - takové průměrné. Tenhle olejíček prostě ničím nenadchl...
  • Alverde Tělové máslo Mamaglück
    A máme tady absolutního vítěze. Jak už to bývá, to nejlepší jsem pořídila až na úplný závěr těhotenství a zcela náhodou. Koupila jsem si ho jen tak, když jsem šla do drogerky pro něco jiného (konkrétně pro sadu na úpravu obočí od Lorealu, ze které jsem taky nadšená), vyloženě na blind. Stálo relativně málo (něco přes stovku), ale je prostě úžasné. Voní přesně tak akorát, ani moc, ani málo. Krásně hutné, ale dobře se roztírá. A rychlost vstřebávání je super - vcucne se do kůže hned! Škoda, že jsem ho neobjevila už na začátku těhotenství, nic jiného bych snad ani pak nekupovala. 
A strie zatím pořád žádná, huráááá... Snad vydržíme! 

6 komentářů:

  1. O všech jsem slyšela, ale já jsem celou dobu věrná Elasti-Q a jsem s ním spokojená. Strie také zatím žádná. Musím ale říct, že jsi mě teď trochu nalákala, abych vyzkoušela to Alverde máslo. No, asi to už nemá na poslední týdny cenu... uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, kdyz jako ja pujdes ciste naaahodou kolem a oko ti na nem spocine.... :-D
      ne fakt, tohle maslo sbalilo do kapsy i bepanthen... navic ja pocitam s tim, ze se budu muset mazat i po porodu....

      Vymazat
  2. Čau kočko, zdravím z Prahy po dovolené a asi jsem přirozeně v 8tt! To jsou novinky, co? No, možná si nepamatuješ, že jsem ti už na blog psala, ale to neva, musím se svěřit aspoň virtuálně :-)
    Chtěla jsem si koupit Bio-oil (musím zjistit, kde nejvýhodněji), protože jsem obvykle na krémy alergická, ale možná okouknu i to Alverde.... Možná. Nemám moc ráda DM. :-)
    Jsem ráda, žes vydržela do doktorovy dovolené a držím palce, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne ze si te pamatuju!
      No tak to je bomba! Preju jen at se prckovi u tebe libi a nepusti se dalsich 8 mesicu :) Dovolena evidentne dela zazraky! Kde jste byli?
      Ten Bio-Oil doporucuju koupit nekde pres net, ja sehnala v nejakem eshopu 120ml za cenu, za kterou v drogerce prodavaji tech 60ml...

      Vymazat
    2. Uvidíme co doktor, zítra jdu na gyn. a pak teprve asi krev a UTZ. :-) Bohužel jsem zrovna na začátku brala léky na kašel, nečekala jsem to... Byli jsme ve Finsku, ale k početí muselo dojít na začátku června už. Asi jsem se tu fakt nakazila. :-)

      Vymazat
    3. budu drzet pesti!
      a neboj, kolik holek vubec nevi, ze jsou v tom a vesele chlastaj a kouri :) kdyz se to ma udrzet, tak se to udrzi...

      Vymazat