úterý 30. června 2015

nejvíc nejhezčí ultrazvuk

Včera jsme byli na kontrole u doktůrka. Teď je obzvláště nutné zůstat 3v1, protože zítra doktůrek odjíždí na dovolenou a vrátí se až 14.7., kdy jsme objednaní hned na další poradnu.



Nicméně, včerejší kontola byla úplně ňuňuňu! Doktor tak jezdil ultrazvukem po břiše, zastavil se u hlavičky spodního miminka a náhle jsem úžasem vydechla "Jeeeee!". Spodnímu miminku bylo hezky vidět do obličeje! Dívalo se na nás a otvíralo pusinku, jakoby říkalo "ahoooj!" Doktůrek byl z toho zřejmě asi taky dojatý, protože miminku na obrazovce doopravdy řekl "Ahoj!". Já se zmohla jen na citoslovce a byla jsem ráda, že zas nebrečím.
Tak se tedy stalo, že máme první podobiznu našeho miminka!


Protože chápu, že číst v ultrazvucích není pro každého, přikládám ještě i fotku s popiskama, abyste se v tom lépe vyznali :)


Pamatuju si, jak mi před pár měsíci kamarádka Terka posílala taky obličejík její dcerky na ultrazvuku a už tehdy mi to přišlo hrozně hezoučké, ale když to je ultrazvuk vlastního dítka, to je ještě daleko hezčí... Už to není až tak úplně anonymní tvor... Víme, že má tvář!
Doktůrek se snažil udělat stejnou podobiznu i druhému miminku, to je ale asi stydlín, anebo nás chce napínat, takže se neukázalo. Nevadí!


Žádné komentáře:

Okomentovat