úterý 16. června 2015

Za trochu romantiky šla bych světa kraj!

Ne že by můj manžel nebyl romantický, to on je. Jde mi o romantiku trochu jiného ražení.

Chci romantický sex s polibky a objetím!
Tak jsem vám to napsala na rovinu. Říkáte si, v čem je problém? V mé tělesné konstituci!
Dostala jsem se do bodu, kdy se není možné přiblížit dvěma "konci" těla současně. Buď máme u sebe hlavy (což umožňuje pusinkování), nebo naše pohlavní ústrojí (což umožňuje vy víte co).




Misionáře jsme zavrhli už před několika měsíci, kdy jsem se při tom necítila zrovna dvakrát komfortně a stejně jsem myslela jen na to, abychom moc nemačkali děti. Počet poloh, v nichž bylo možno provozovat manželské povinnosti, se začal rapidně snižovat. Nyní praktikujeme dvě. Zezadu (to zřejmě půjde až do porodu, ale romantické to není ani co by se za nehet vešlo - což však neznamená, že by se mi to nelíbilo! Ale co ty pusinky :( ) a nebo já nahoře - ovšem aniž bych se mohla předklonit k muži a líbat ho. 
Někdy s láskou vzpomínám na ta krásná intimní milování. Teď je to... neohrabané... místy vtipné... fyzicky náročné... 
Samozřejmě že jsem ráda, že to vůbec můžeme dělat! Jsem si vědoma toho, že některé páry mají od samého počátku těhotenství utrum. Ale prostě... Už se těším na to, až bříško nebude překážet :)

Jo a taky bych si přála prospat celou noc. Nebudit se asi tak co dvacet minut, abych se převalila nebo nějak posunula. A to prosím skoro nechodím na záchod!

No, to bychom měli z těhotenských stesků... 

2 komentáře:

  1. Tak tenhle článek mě pobavil :-). Úplně to chápu... My teda bohužel patříme k těm, kteří měli nejdřív útrum, teď mě neustále trápí kvasinky a podobný nepříjemnosti, takže mě to pořád dost bolí :-(. Tudíž to ani moc nezkoušíme a když, tak třeba jednou za měsíc a to je tak všechno. Asi nás to ani jednoho za všech těch okolností moc nebaví :-(. Celkem mě to trápí, ale říkám si, že už to musíme nějak vydržet a pak si to vynahradíme...
    Jinak můžu doporučit polohu na boku, kdy je muž za tebou. Pokud ti to dovolí vazy na bocích podél bříška, tak se dá i otočit hlavou k němu a zvládnete i ty pusinky ;-).

    Prospat celou noc už si přeju asi tak 7 měsíců :-). A myslím, že se pár let ještě nedočkám :-D. To otáčení je peklo, viď? Neexistuje snad pohyb, který by mě nevzbudil. A na záchod teda chodím tak 3-4x za noc, takže buď šťastná, že ty nechodíš ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mne to prave uz taky relativne prestava bavit :( chut "to delat" by byla, ale tak jak to chci ja :-D tzn jako za starych casu!
      Tu polohu na boku jsme obcas provozovali i za netehotna, ale uz tehdy mi to nebylo moc pohodlne, tak nevim nevim, jak bych to zvladala ted :(

      jinak frekvence navstev zachoda se zvysuje, v posledni dobe tak aspon 1-2x za noc jdu :) ale to povazuju jeste za ok...

      Vymazat