úterý 23. června 2015

kontrola bububu!


Tenhle článek jsem chtěla napsat už včera, ale protože jsem si šla už v osm lehnout, tak na to nějak nebyl čas :-).


Jak jsem avizovala, včera jsem byla na kontrole u doktůrka. 

Prvně bylo na pořadu dne vyšetření pohmatem (kontroluje děložní hrdlo nebo čípek, teď si moc nejsem jistá, jaký je mezi nimi rozdíl :-D). To je opravdu fuj vyšetření, což pan doktor ví, protože se mu tam vždycky zkroutím jak paragraf, ale on mě utěší slovy, že to bude jen chvilička, ať vydržím, že ví, že je to nepříjemné... Pan doktor zkonstatoval, že to vypadá dobře a že si mrňous pěkně plave. Když ale vytahoval prsty, něco ze mě vyteklo, což ho zarazilo, tak se mě ptal, jestli takový vodnatý výtok mívám a v takovém množství. Tak jsem říkala, že občas (tak jednou dvakrát za den) ze mě pár kapek vyteče a že jsem myslela, že to je normální těhotenský výtok... tak se ve mně ještě chvíli pošťoural, podíval se na mě zrcadlem (což bylo asi tak stejně příjemné jako vyšetření pohmatem), ale nic divného neobjevil. Říkal, že má obavu, aby to nebyla plodová voda, že může začít takhle po troškách vytékat a že to by bylo nebezpečné a musela bych jít do špitálu. Znepokojilo ho, že výtok je dost vodnatý a taky že ho bylo větší množství. 
Pak se podíval i ultrazvukem, zjistil, že je pořád vše zavřeno a nezkráceno, a že mrňousové mají plodové vody dost. Říkal, že si myslí, že to plodová voda asi nebude, co ze mě vyteklo, ale že mě radši pohlídá - mám přijít ještě dnes a pak za týden. A pak teda bohužel jede na dva týdny na dovolenou... A několikrát zopakoval, že kdyby něco, tak mu mám zavolat a jet na fakultku. Brrr úplně se mi z té představy udělalo šoufl. 
Docela mě to postrašilo a opět jsem začala s googlením o odtékání plodové vody :-(

Celý den jsem se pak sledovala, ale od té ranní prohlídky ze mě nevytekla ani kapka, naštěstí! Myslím, že to je dobré znamení... 

Tak jsem zvědavá, co mi dnes pan doktor řekne... 

Jinak mají dětičky každý už kilo a půl! Jsou to moje šikulky... 

Update po kontrole: 
Hned po příchodu do ordinace jsem panu doktorovi šťastně hlásila, že od včerejší kontroly ze mě nevytekla ani kapka!
A dnešní kontrola úplně v pořádku! Výtok tam prý pořád je, ale zřejmě to nebude plodová voda - i krevní testy vyšly zcela v normálu (prý by se odtok plodovky projevil i v krvi)... Takže můžu být zase klidná :-) 

Jupí!

Ale jsem ráda, že mě pan doktor ještě prohlédne v pondělí, než odletí na dovolenou...

1 komentář:

  1. Teda, to jsou zprávy... No, hlavně, že je všechno v pořádku a že nemusíš do nemocnice. Tak se šetři a odpočívej, ať tam mrňousové vydrží co nejdéle, i když teda váhu už mají pěknou ;-).

    OdpovědětVymazat