středa 3. června 2015

Další těhotenské mazání - bojuju proti striím!

O některých přípravcích jsem už dříve psala v tomhle článku. Tím, jak se zvětšuje mazací plocha, se zvětšuje i spotřeba maziva. A já jsem zas taková, že ráda vyzkouším nové přípravky, a to i v případě, že jsem třeba s nějakým předchozím byla spokojená. Co kdyby byl ještě nějaký lepší, že jo :) 

Takže co aktuálně patlám na břicho:
  • Weleda těhotenský pěstící olej

    Na ten jsem se těšila, protože jsem četla, že je lepší než Saloos, o kterém jsem psala v minulé recenzi. O moc lepší není. Vlastně skoro nepoznám rozdíl. Vůně je hodně podobná a délka vstřebávání bohužel taky. Už ho ale dopotřebovávám a další (a asi poslední) z těhotenských olejů, které mám v plánu vyzkoušet, je Bi-Oil. Už ho mám objednaný, tak se moc těším, až přijde.
  • Kokosový olej 

    Za mě docela překvapení. Používáme ho doma na ledasco (hodně na vaření, ale zkoušela jsem ho i na obličej a jako masku na vlasy), tak mě jednou napadlo, že bych si ho mohla dát i na břicho. A je to super! Vstřebává se rychleji než výše uvedené oleje... A ta vůně.... Aááách. Manžel miluje kokos, takže úspěch u něj zaručen :) Navíc mi moje drahá maminka zajistila, že nám v několika dalších letech nedojde, protože kdesi výhodně objednala litrový kyblík. Ale jak už jsem psala, je super, že jeho využití je dost všestranné.
  • Přípravky z Avonu

    Tohle je pro mě překvapení roku. Osobně Avon moc neuznávám a věci od nich považuju za "levné šmejdy". Sama bych si je tedy nekoupila. Ale tyhle dvě věci koupila je mamka a mám u našich, na případné přespání. Protože tam lepší mazání nebylo, vzala jsem jimi po sprše za vděk. Na ještě vlhkou pokožku jsem nastříkala olejíček, který vidíte vlevo (aplikace olejíčku ve spreji je dokonalá! Člověk nemá úplně mastné ruce... Akorát že jak to stříká všude možně, tak si pak mamka stěžuje na mastné dlaždičky...) a na to hned namazala přípravek vpravo. Je hodně lehký, má spíš takovou gelovou konzistenci, takže jsem od toho vůbec nic nečekala. Taky se samozřejmě nějakou dobu vstřebává, ale já si prostě zvykla, že když se potřebuju po namazání obléct a někam jít, použiju radši krém. Olej si dávám, když můžu strávit nějakou dobu nahatá čekáním na zaschnutí. Následující ráno mě překvapilo, jak bylo břicho heboučké. Takhle krásně hebké nebylo po aplikaci žádného z předchozích výrobků. Jo, možná to zjemnilo jen vrchní vrstvu kůže a proti striím to nepomáhá vůbec, mě ale ta hebkost prostě dostala :)
No, ale to nejdůležitější. Na začátku třetího trimestru nemám zatím ani jednu strii (ťuk, ťuk, ťuk!). Vyčetla jsem ale, že břicho nejvíc roste právě ve třetím trimestru (miminko za třetí trimestr musí ztrojnásobit svou váhu!), takže v mazání rozhodně nepolevuju, naopak mažu víc a víc!

Žádné komentáře:

Okomentovat