sobota 14. června 2014

1. kontrola

Jak jsem předestřela v předchozím článku, včera jsem měla první kontrolu. Na rozdíl od jiných snažilek jsem nebyla vůbec nervózní, říkala jsem si - jsem mladá, v plné síle, určitě budu produkovat vajca o sto šest.
Takže jsem počítala s bohatou úrodou, přes deset určitě. Nejprve mi vzali krev - z ní byly prý výsledky v pořádku. Pak ultrazvuk. Na jednom vaječníku doktor viděl tři velké folikuly a jeden menší. Říkám - to teda není moc, co? A on hned, že to je jen jeden vaječník, že hned najdeme druhý. A na druhém viděl dva velké a jeden maličký, ten ani skoro nepočítal. Takže pět (!) velkých a dva malé. To jsem byla teda zklamaná! Tak jsem se ptala, jestli ještě můžou nějaké vyrůst a on říkal, že nějak veliké množství nevyroste, možná ještě něco jo, ale spíš budou jen dozrávat ty stávající. Když jsem si představila, že ve všech folikulech nemusí být vajíčko, že nemusí být zralá, že nějaké se vytřídí v průběhu pdg, tak mi teda nebylo moc hej. S představou, že nám zbyde ještě něco na zamrazení, jsem se pomalu rozloučila.

Ale nebojte, to byl jen první záchvěv. Já jim ještě budu věřit, třeba jsou všechna zdravá, zralá a další se jen schovávaly před ultrazvukem. A náhodou sliznici mám prý krásně vysokou. Aspoň něco!
V pondělí další kontrola!

Žádné komentáře:

Okomentovat