neděle 22. června 2014

Převrat jak noha!

Vše se vyvíjí docela zajímavym zpusobem.
Poté, co jsem naše mimina už v pátek oplakala, tak jsem v sobotu čekala jen to nejhorší. Čekalo me příjemné překvapení - jedno stále bojuje, takže zavolají ješte v nedeli, jestli bude v takovém stavu, aby melo smysl delat tu genetiku. Takže jsem dnes opet čekala nejhorší. Paní embryoložka mi ale vyrazila dech, protože mi řekla, že udelala biopsii pro genetickou diagnostiku u DVOU (!) embryí! Jedno je osmibunečné, druhé petibunečné. Pry je ten jejich vyvoj dost zvláštní a pozoruhodny, ale že proste příroda je nevyzpytatelná. Jsou to kluci mazaní, prvne se tvářili, že se ani neoplodní a už bojují tři dny! Mám takovou radost... A na útery me objednali na embryotransfer! Pokud to teda zvládne aspoń jedno z nich a bude bez genetické mutace. Huiiiiiiii!
P.S. pokud se vám zdá, že píšu jak tatar, tak je to proto, že dnes poprvé publikuju z mobilu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat