úterý 10. února 2015

kdy se zase normálně vykakám?

Pardon za nechutnej nadpis, ale je to téma pro mě natolik palčivé, že se neostýchám mu věnovat článek. Nebo aspoň nadpis článku.


Na radu zkušenějších jsem namísto Lactulosy vyzkoušela psylium. Protože jsem měla strach, aby mě to nezabetonovalo, hojně jsem ho zapila. Čekala jsem, jak nejpozději následující den dojde k vytouženému vyprázdnění. Vypila jsem ho jeden den, nic. Následující den, nic. Další den jsem si ho už nedala, neboť jsem měla strach, že se do mých střev už nic nevejde. Včera mě už začalo bolet břicho a dnes jsem se konečně dočkala návštěvy velké strany. Zklamání bylo veliké. Bylo to ještě horší, než když jsem pila jen tu lactulosu. K požadovanému zřídnutí stolice nedošlo, spíš bych řekla, že naopak.

Tak jsem z toho docela nešťastná. Buď můžu zkusit kombinaci lactulosy a psylia, nebo se uchýlím k Forlaxu. Pila jsem to už kdysi, když mě trápila zácpa. Je to takový něžnější brácha Fortransu, který se používá u pacientů chystajících se na kolonoskopii. Je volně prodejný a podle příbalového letáku ho mohou i těhotné ženy. O něm jsem v podstatě přesvědčená, že mi pomůže. Tak bych ho možná mohla zkusit rovnou, než se trápit nějakými jinými pokusy...

Tak, konec fekálního tématu. Už za týden zase uvidím mimina! Jak jsem teď doma, tak se to brutálně táááááááhne :-/ a jsem z toho samozřejmě zas trošku nervózní, jestli je vše ok, jestli se mají dobře... Ale snažím se uklidňovat, že jim musím věřit, co se má stát, se stane... Když je nemůžu vidět, tak jsem si aspoň našla obrázek, jak teď asi vypadají. Dokonce jsem našla přímo obrázek dvojvaječných dvojčátek ve 12. týdnu. Ano, v neděli jsme začli dvanáctý týden, to znamená, že se blíží mílovými kroky konec prvního trimestru. Pořád doufám, že s nástupem druhého trimestru přijde to uklidnění, že "teď už bude vše oukej". Ale stejně nějak tuším, že to uklidnění nepřijde až do porodu. Ale mohlo by to být i horší, nezdá se mi, že bych vyšilovala. Znakem toho, že jsem si zachovala duševní zdraví, je skutečnost, že jsem s díky odmítla taťkovu nabídku, že mi domů půjčí svůj starší ultrazvuk, který v práci už nepoužívá. To určitě, úplně to vidím, jak bychom je furt pozorovali. Nic takového!

Tak se můžete mrknout, jak teda mimina vypadají :-)




2 komentáře:

  1. Tak to jsi dobra, ze jsi tatkovu nabidku odmitla, me by to asi lakalo :D

    OdpovědětVymazat
  2. no, v záloze jsem si nechala ještě možnost, že bych za ním mohla někdy přijít do ordinace a mohli bychom se mrknout na miminka společně :-D

    OdpovědětVymazat