středa 4. února 2015

Jde do tuhého

Dnes poprvé jsem při sezení musela rozepnout knoflík od gatí. Podotýkám, že to jsou jediné kalhoty, které ještě zapnu. No, po dnešku je budu moct nosit asi jen když budu mít v plánu výhradně stání, případně ležení. Nedá se nic dělat, budu muset očíhnout nabídku těhu módy. Zatím se mi líbilo jen oblečení na happymum.cz, ale je fakt, že na moc dalších míst jsem se nedívala :-D


S tím souvisí, že už to asi fakt moc dlouho nikde neutajím. Je to docela sranda, asistentka, která to ví, zamnou čas od času chodí a vykládá, kdo z odboru se zas ptal, jestli jsem v tom. A pak si všímám, že když potkám na chodbě některou z těch dotyčných tušících osob, tak mi to břicho "nenápadně" pohledem oskenuje, div že jí oči nevypadnou :-D

Jinak bych měla samozřejmě něco napsat o nejdůležitějším milníku tohoto týdne, tedy o pondělní kontrole na gyndě. No nebudu dlouho chodit kolem horký kaše, bylo to prostě nádherné. Oni už nevypadají jako kešu oříšky nebo krevety, ale opravdu jako maličké dětičky. Mají hlavu (každý svou samozřejmě!), dvě ruce, dvě nohy. A taky jsou pořádně akční, pěkně si tam v tom svém "vaku" hupskají a tajtrlíkujou. Nebudu vám nic nalhávat, bulela jsem tam jak plačka... Navíc jsou mimina popředu! Podle data poslední menstruace měly být v pondělí 10+1 (pokud vám to číslo nic neříká, tak nezoufejte, taky v tom mám guláš, ale mělo by to znamenat ukončený desátý týden plus jeden den k tomu) a jeden z nich velikostně odpovídal 10+4 a druhý dokonce 10+6! Takže pan doktor upravil termín porodu a teď to máme hnedle druhý den po mých narozeninách :-)


Pondělní kontrola přinesla i jedno milé překvapení - ačkoli jsem v minulém článku psala, že žeru jak prokopnutá, číslo na váze bylo zcela jiného názoru. Prvně jsem měla na kontrole 67,1 kg a v pondělí - tadáááá - 66,6 (pravda, že když jsem to číslo viděla, tak mě prvně napadlo, co to je za ďábelské číslo... doktůrek měl ale pohotovou odpověď a říká, že ďábelská váha jistě značí, že budeme mít dva ďáblíky. No už se těším!).

Hned následující den sem šla na krev na prvotrimestrální screening. Doktůrek říkal, že prvně bude krev a pak asi za dva týdny ultrazvuk. Z doslechu vím, že to je prý moc pěkný zážitek, že ultrazvuk je pečlivý a vše je hezky vidět. Tak jsem si říkala, jestli bude blbé, když se zeptám, jestli tam semnou může přijít manžel. No, mé obavy z trapnosti se rozplynuly, protože mi sestra hned při objednání sama řekla, že si můžu někoho vzít sebou. A říkala, že to bude trvat minimálně půl hodinky, když tam jsou dvě, tak možná i déle. Jůůůů, tak dlouho si budeme moct prohlížet svoje miláčky! A bude to za necelé dva týdny, 17. února. No už aby to bylo!

Na netu prý taky píšou, že na tomto ultrazvuku je možné už odhadnout pohlaví. No říkala jsem to manželovi a ten jen pokýval, že teda musíme dát dostatečně dopředu doktorce vědět, že pohlaví nechceme znát, aby se neprořekla. No joooo.... :-) Né, ráda se nechám překvapit. A kromě toho, radost by mi udělala jakákoli odpověď, protože je mi opravdu jedno, co to bude :)

2 komentáře: