sobota 7. února 2015

jsem opice a asi mi šibe

Ne, tato dvě sdělení spolu v podstatě nijak nesouvisí.


Opice jsem proto, že mi na břiše vyrašily docela tmavé a husté chlupy! Nevím, jestli se tím břicho chrání před zimou, nebo jestli za to můžou hormony, každopádně je to milé, že kromě toho, že budu mít břuch jak balon, tak ho budu moct ještě česat.

A proč mi šibe? Včera večer se stalo něco hrozně zvláštního... Měla jsem položenou dlaň na břichu (občas to tak dělávám - zahřívám děti, vytvářím s nimi kontakt, nebo vlastně ani nevím, co to má za důvod). A najednou se mi zdálo, že se vevnitř v břiše něco pohlo. Samozřejmě jsem nic necítila v břiše, ani na té ruce to nebylo nějak výrazné, že by se to třeba dalo nazvat kopancem (což by bylo docela dost odvážné nařčení vzhledem k tomu, že děti mají teď chodidla velká asi 3 milimetry)... Ale prostě takové... Těžko se to popisuje, ale byla jsem přesvědčená, že to jsou děti, že se tam vevnitř melou a je to trošku cítit. Hned jsem si to googlila a samozřejmě většina lidí psala, že je to skoro vyloučené, citít pohyby ve 12. týdnu. Na mém "oblíbeném" emiminu se maminy smály zakladatelce s podobným dotazem jako já, že měla jen větry a že ať si počká na pohyby ještě minimálně měsíc. No nikdo mi nevymluví, že to fakt nebyly moje děti :-D nikomu to samozřejmě neřeknu, aby mě neměli za blázna. Ale vám můžu.

Jinak následující týden plánuju zůstat doma a vegetit. Ne že by mi něco bylo. Ale ve čtvrtek ráno mi volal tatík (připomínám, že je lékař!), že viděl nějaký rozhovor s nějakým špičkovým doktorem o epidemii chřipky a že by mi doporučoval se vyhnout možnosti nákazy, že by to mohlo mít na miminka fatální dopad. Což bych samozřejmě nechtěla, takže po zvážení všech pro a proti jsem si řekla, že malý týdenní oddech mi jenom prospěje. Kupodivu se ani necítím nijak provinile nebo flákačsky, protože většina žen s mou "diagnózou" - po ivf s dvojčaty, zůstává na rizikovce od začátku až do porodu. Co je proti tomu jeden proflákaný týden!
Nicméně si asi nepomůžu, protože manžel už dva dny vypadá nachcípaně. Takže zvažuju, že se na pár dní přestěhuju k našim, což by ale mohlo být docela psychicky náročné, a tak se s tímto rozhodnutím nesmím unáhlit.

2 komentáře:

  1. Chlupaté břicho mám taky. Je to děs :-) A co se týče "bublání" v břiše, já už mám takové pocity 2 týdny, ale pořád si říkám, že to jsou spíš střeva než miminko. Ale bůh ví, třeba se tam prostě melou a když jsi vnímavá, tak to třeba cítit můžeš ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. právěže to není to bublání, co se píše. Bublání mám teda taky, ale jen ve střevech, tím jsem si stoprocentně jistá, protože bublání vychází i ven :-D ale to, co jsem cítila, nešlo cítit v břiše, ale jen na té dlani. ale není vyloučené, že to byl pohyb střev, no.... to jen já jsem přesvědčená, že to jsou dětičky :)

    OdpovědětVymazat