úterý 9. prosince 2014

Můj poslední netěhotný den

Úplně se to všechno zdráhám napsat, aby se něco kolosálně nepodělalo.


Začnu popořadě. Včera byl den, kdy jsem měla volat, kolika embryjkům se bude odebírat buňka, která pocestuje do Prahy na genetiku. Měla jsem volat v jednu a už kolem jedenácti jsem byla tak nervózní, že jsem si chtěla začít ohlodávat ruce. Dokonce jsem pro ukrácení času i umyla nádobí. (vsuvka - jinak je doma hrozný bordel a taky jsme s mužem pěkně zpohodlněli - ačkoli jinak jsme každý den někde fuč, teď furt jen sedíme doma. Ale může za to i má nemoc, pořád se ještě necítím na štípání dříví, ale nemocná už asi nejsem. Bude třeba zase zavést nějaký aktivnější režim - samozřejmě ohleduplný k těhotenství. Taky je docela "výhodné", že můj muž na cca 10 dní před Vánoci odjede na lyže a já tudíž stihnu uklidit, nakoupit dárky a možná se vyburcuju i k nějakému pečení - moje jediné vánoční pečení prezentují předloňské perníčky, které se ovšem daly konzumovat výhradně s kávou nebo čajem - namáčené. No, a to to byl recept na zaručeně měkké! Tematicky jsem ale dělala převážně tvar letadélek, ty jsem slavnostně porozdávala na letišti a tak mi vůbec nevadilo, že byly tvrdé. Ráno do kafe dobrý).
No ale zpět k jádru pudla. Tak jsem tedy včera v jednu volala a bylo jich pět, které testovali. No, říkala jsem si, že kdyby jich na to testování bylo 6, byla bych radši - přeci jen by to mohlo být 50:50, tři by byla dobrá a tři "nemocná". Přesto jsem si ale dodávala optimismu, že je fajn, že jich je ještě 5, že to je pořád velká šance. Domluvily jsme se s embryoložkou na středečním transferu. Kvůli němu budu muset ještě jednou zavolat do centra, protože jsem z toho telefonátu pokaždé tak mimo, že se mi zdá, že vnímám tak půlku věci, které mi embryoložky řeknou, takže vůbec nevím, jestli si to pamatuju dobře. Samozřejmě, mohla jsem si to zapsat, ale včerejší zápis z telefonátu vypadal tak, že jsem si napsala na papír 5 EMBRYÍ a k tomu udělala v průběhu telefonátu 2 srdíčka. Bez komentáře, no.
Zároveň jsem se ptala embryoložky, jestli mám volat i následující den kvůli výsledkům z genetiky a jak se naše embryjka mají. Řekla, že ne, protože ještě asi ty výsledky nebude mít, ať přijdu rovnou na transfer. Já se ale nenechala odbýt, protože jsem jí řekla, že minule byly výsledky taky do druhého dne. Tak tedy svolila a řekla, že až bude mít výsledky, zavolá mi.

No a dnes ráno volala! Tři bobišci jsou zdraví. Zatím je to tak, jak jsem si přála. A zítra jedu otěhotnět! Držte mi prosím pořád pěsti, nic ještě nemáme vyhrané, ale strašně moc doufám, věřím, přeju si...

Jo a transfer mi bude dělat doktor Šupšup, za což jsem strašně moc ráda a už se na něj vyloženě těším!

3 komentáře:

  1. Tak to je supééér! Zejtra na tebe budu myslet. Ten tranfer se dělá taky v narkóze nebo ti to tam prostě šoupne? Asi blbá otázka, ale nic o tom nevim...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahój Kačabo!
    Transfer je bez narkózy. A může být u toho semnou můj muž. Tzn. je to jedna z nejpříjemnějších částí umělého oplodnění :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslim na tebe Bramboro!
    Jasne,ze bez narkozy.Kdy a jak otehotnis,by si mela kazda maminka pamatovat(tda pokud to neni nekde na wc nejake putiky):-))
    Good luck z UK!Vsichni ctyri drzime palce
    P.S. ja chtela moc kluka,ale kdyz se narodila ta nase princezna,nevymenila bych ji!
    A az mas prcka v naruci,tak uz ti to nezni jako klise,ale prejes si jenom,aby byl zdravy.Neni nic horsiho,nez mit nemocne dite(a to nemluvim jen o rymicce,ktera je sice taky mrcha,ale u kamaradu tady vidim,ze muze byt mnohem hur)

    OdpovědětVymazat