čtvrtek 18. prosince 2014

Za půlkou!

Už uplynula od transferu do času na test větší půlka! Včera to bylo týden co mám mrňousy u sebe.


Asi je ještě čas na nějaké bilance, tak zatím napíšu, co je nového.
Mám občas úplně menstruační křeče. A někdy to i docela zabolí, až si musím odfouknout. Kdyby nebylo pana Googla, určitě bych už umírala smutkem, že to každou chvíli dostanu. Ale dozvěděla jsem se, že to je úplně normální - a to nejen u těch, co si projdou ivf, ale i u těch, co do toho vlítnou na přírodno! Proč mi to nikdo neřekl? Samozřejmě, může to být taky úplně obyčejná menstruační křeč. Ale já věřím, že není :)

To je na tom to nejhorší - jak už jsem se minule zmínila - všechny "příznaky" jsou tak nejednoznačné a zavádějící. Když jsem si například hledala, co vše se může s mým tělem po transferu stát, tak jsem se dočetla, že se může objevit špinění nebo krvácení, že je to příznak uhnizďování embryí. Já nešpinila (zatím, zase ťukám), takže mě hned napadalo, že to je v háji, že jsem nešpinila, že se asi teda neuhnízdily. Samozřejmě je to totální blbost, že jo. Kdybych špinila, tak zas hysterčím, že špiním. No blázinec, fakt.

Minule jsem se zmínila, že mi tatínek volal, že má pro mě test, tak mi ho fakt donesl a byly dokonce i dva. Je to snad poprvé v životě, co mám vůbec doma těhotenské testy (teda aspoň ty, o kterých vím). Je to vzrůšo, protože mě to samozřejmě láká jeden z nich rozbalit a počůrat :-D Je to taková obsesivní myšlenka, která se vkrádá do mysli - úplně takový ten malý čertík co se vám ukáže na rameni a šeptá - běž, zkus si ho udělat, třeba už tam bude něco vidět! K čertíkovi se navíc přidává i tatínek, který mi téměř denně volá a ptá se, jak se mám a jestli jsem se rozhodla si udělat test. Tak když mu řeknu, že ne, že trvám na testu v neděli, tak nezapomene přihodit, že si myslí, že by se vůbec nic nestalo, kdybych si jeden z těch dvou udělala už třeba v pátek. Naštěstí mám na druhém rameni celkem rázného anděla a doposud jsem vždycky poslechla jeho moudré řeči, že to těch pár dní už vydržím a že tím, že budu dělat test brzy, se akorát rozhodím a budu nakonec furt testovat jak šílená a nakonec se z toho fakt zblázním. Navíc v sobotu večer se vrátí manžel z hor, tak nedělní ráno bude ideální pro test.


Jinak je to semnou zlý, najela jsem na vlnu totálně dementních bijáků s příslušnou tematikou - nejprve Jak porodit a nezbláznit se, včera to byl Záložní plán a dneska si dám Dva v tom, to je můj oblíbený. Jo a v mezičase jsem stihla ještě dokument o dvojčatech.

Připravuju se býti matkou! Už jsem smířená s tím, že po potvrzení těhotenství naběhnu do knihovny a půjčím si tam vše dostupné!

Žádné komentáře:

Okomentovat