pátek 26. prosince 2014

Vánočky

V pondělí jsem byla u svého tatínka na krevním testu. Dělali jsme ho hlavně proto, abychom, kdyby byl negativní, mohli zrušit naplánovanou návštěvu Zlína na 23. 12. a nekazili si Vánoce.
I když jsem měla dva pozitivní čůrací testy, tak jsem do jeho ordinace nešla s tím, že to je tutovka. Odpoledne mi volal s výsledky. Laboratoř považuje pozitivní výsledek od hcg 20 a já měla 339!!! V papírech bylo velkými písmeny napsáno GRAVID. Jupíííí!
Druhý den jsem se tedy vydala do Zlína. Sestřička, která mi brala krev, se mě ptala, jak to semnou vypadá. Tak jsem jí přiznala, že jsem trošku švindlovala a že už vím, že to vypadá dobře. Hodinku jsem počkala na výsledky a pak mi v ordinaci doktorka řekla, že mé dnešní hcg je 500. Wow! Sice nevyslovila žádnou domněnku ohledně dvojčat, ale já na to myslela už od toho pondělního výsledku. Prostě cítím, že tam jsou obě. A hodnoty hcg by tomu jen odpovídaly.

V úterý jdeme na další kontrolu, kde už mi udělají i ultrazvuk, na kterém by mělo být vidět, kolik jich tam vlastně je. A nejvíc mě potěšilo, že mi ultrazvuk bude dělat můj oblíbený doktor Šupšup. Fakt se tam strašně těším a doufám, že ty dny co nejrychleji utečou...

V záplavě těchto krásných zpráv Vánoce poněkud blednou. Přiznám se, že letos jsem to opravdu nějak neprožívala, moc toho nečekala ani si nepřála... Zní to strašně pateticky, ale přeju si jen, aby se mrňousci drželi a byli ok.
Taky se docela těším, až to vánoční šílení bude za námi, protože všechny možné návštěvy a rodinné obědy a večeře mě docela vysilují a já bych nejradši byla rozpláclá doma na gauči a nedělala vůbec nic.
Ale dnes! Dnes sněžíííííí! A tak jsem se rozhodla, že až se muž probere z komatu (hrál hry asi do tří do rána, což jsem mu povolila, když jsou ty Vánoce), tak se půjdeme projít a bude nám sníh křupat pod nohama....

a vám, všem mým čtenářům, přeju krásný zbytek Vánoc a hlavně, ať se vám splní všechna přání :)

4 komentáře:

  1. Úžasné! Moc gratuluju ;-)! Sice jsem ještě nic nekomentovala, ale sleduju tvůj blog celkem pravidelně a celé to prožívám s tebou. Nedávno jsem si prošla tím samým...

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, moc děkuju za milý komentář :)
    a jak jsi dopadla? Uspěli jste?

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, díky bohu uspěli :-). Jsem teď v 10. týdnu a doufám, že bude všechno dál v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  4. jé, tak to jsi kousek přede mnou. Já se trošku ztrácím v těch týdnech, ale podle těch různých kalkulaček jsem asi teď v probíhajícím šestém.
    Stejně se ale těším už aspoň na dvanáctý, až bude to nejrizikovější období za námi... i když ono se bohužel může stát kdykoli cokoli... radši nemyslet :)
    tak na vás budu tedy myslet, aby se vám taky dobře dařilo a budu ráda, když budeš pokračovat ve čtení a občasném komentování :)

    OdpovědětVymazat