úterý 2. prosince 2014

jak se daří a druhá kontrola

Vážení, je to teda bída. Oproti minulé stimulaci, kdy jsem na sobě nepozorovala vůbec nic, je tohle docela nepříjemné.

Začalo to zřejmě v sobotu, kdy jsem si poprvé píchla tu třetí injekci, která vypadá jako injekce :) celý den jsem pak byla taková unavená. Muž šel s kamarády do hospody a i když se mě ptal, jestli nechci jít s nimi, bez váhání jsem ho propustila a sama šla odpočívat. Matně si pamatuju, že když v noci přišel, otevřel okno na větračku. Což mi normálně nevadí, spím ráda v chladnu. Jenže ráno jsem se probudila s pocitem, že jsem spolkla ozubené kolo. Hned jsem tedy nasadila čaj s medem, citronem a zázvorem. Dopoledne to ještě jakž takž šlo, ale odpoledne na mě padla taková únava, že jsem si asi v 5 šla už lehnout do postele. Bylo mi prostě příšerně. Bolela mě hlava, záda, měla jsem trošku zvýšenou teplotu. Takže jsem zřejmě nachladla. Buď za to může můj muž, nebo moje šéfka, která ač nachlazená jako prase, statečně dovalila do práce a zřejmě ještě očekávala, že ji za to všichni budeme plácat po rameni. Aby byla pravděpodobnost nakažení co nejvíce podřízených maximální, prováděla v tomto stavu celoroční hodnocení zaměstnanců, takže si každého z nás volala po jednom k sobě do kanclu, abychom si pohovořili o svých pracovních výkonech. Výborný nápad.

No a jak jinak, měla jsem strach, co tohle nachlazení udělá s mými folikuly. Včera jsem byla opět na kontrole a měla jsem strach, jestli tam jsou všechny, protože jsem to břicho nějak extra necítila. Ale moje vaječníky mi udělaly radost. Už si ani nepamatuju přesný počet, kolik těch folikulů vlastně bylo, ale takových 13-14 dohromady určitě. Takže to vypadá dobře! A navíc mi opět byla pochválena děložní sliznice, že ji mám krásně narostlou jako peřinu. Teď už jen do té peřinky zabalit zdravé a pěkně se vyvíjející embryo!


Odběr vajíček bude v pátek. Takže už si injekce píchnu jen dnes a zítra a pak už konec!!! Hurá!


Jo a taky byste mi mohli občas napsat nějaký komentář! Podle statik vidím, že sem chodíte, tak mě trošku mrzí, že mi nikdo nic nenapíše :) šupšup! Každý čtenář jeden komentář.

2 komentáře:

  1. Ahoj, píšu komentář dle rozkazu :o)) Přečetla jsem si dneska i všechny listopadové články a moc se mi líbí, je to napínavé čtení. Myslím, že na mateřské bys z toho mohla udělat povídku, možná i vtipný román, já bych si ho určitě koupila.

    Způsob provádění hodnocení zaměstnanců by mi teda hodně vadil, asi bych P. řekla, že to uděláme telefonicky nebo korespondenčně :o)

    Mám velkou radost, že máš tolik vajíček a k tomu ještě krásnou vystlanou dělohu:o). Držím palce na páteční odběr, ať máš čupr vajíčka s dobrou genetickou výbavou, ne jen k maturitě, ale rovnou na nobelovku :o))

    anonym z Brna :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi skvělá, silná, nejlepší!.. Už jen chvilku vydrž s těma nepříjemnýma injekcema, a pak už to bude na přírodě (s pomocí doktorů), ať se snaží! Držím pěsti ať už brzy poputuje silné zdravé embryo do peřinky:)

    OdpovědětVymazat