pondělí 15. prosince 2014

co nového

Beztak jste už napjatí jak guma u gatí. Asi jako já :-)


Nejprve pár pocitů ze dní bezprostředně následujících po transferu.
Po transferu jsem se bála jít vyčůrat. Druhý den ráno jsem poznala ještě větší strach o mrňousky - když jsem šla kakat :-D
Jak jsem očekávala, pozoruju se. Jestli mě nebolí bříško (občasně pobolívá, někdy píchne, což může znamenat cokoliv), jestli nemám teplotu (někde jsem četla, že lehce zvýšená teplota může být příznakem těhotenství! Ale vzhledem k tomu, že dnes kolegyně v kanclu došla do práce s tím, že jí škrábe v krku a během dne se to rozvinulo v téměř nepřetržité kuckání, smrkání a pčíkání, tak bych možná tu teplotu i oželela. Tak se radši neměřím, zjišťuju ji odhadem), jestli nemám zvláštní chutě (dnes jsem si například namazala česnekovou pomazánku na tortillu. Strašlivě dobré!), jestli nemám pachuť v puse (taky o tom někde píšou, že se může objevit jako příznak těhotenství. Mám pachuť v puse. Česnekovou pachuť :-D).

Každopádně jsem zatím nedostala menstruaci, ani se nestalo nic jiného katastrofického (ťuk ťuk), takže jsem zatím s vývojem spokojená. Jen tak dál!

Dojal a pobavil mě dnes můj tatínek, který mi volal a hlásil mi, že má pro mě těhotenský test a že bych si ho mohla v pátek udělat, že píšou, že detekuje těhotenství už od sedmého dne. Asi je ještě nedočkavější než já :)) já se totiž rozhodla, že si udělám test v neděli ráno. To bude 11. den po transferu, to by mohlo už být něco vidět, kdyby v bříšku něco bylo. Jednak se chci trošku psychicky připravit na výsledky z krve (na kterou půjdu, ať už na tom počůraném papírku bude cokoli), a jednak jsem test ještě nikdy nedělala, takže to musím zkusit!

Každý den samozřejmě počítám, kolikátý den jsem po transferu a co se asi tak s miminama zrovna děje. Narazila jsem na tuto stránku, kde píšou, že dneska (pátý den po transferu pětidenního embrya) je uhnízdění kompletní a zítra moje tělo začne produkovat hcg. Tak super, už aby to bylo!

Jinak ještě zprávička, jak to dopadlo s naším třetím hrdinou - zabojoval, dohnal svůj vývoj a tak teď čeká v mražáku na svou příležitost... Doufám, že ho budeme potřebovat až za dloooouho, až budeme chtít vyrábět sourozence :)

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsme taky všichni napjatí, pozorujeme jestli náhodou není už "něco" vidět, jako by to snad těhotné ženy nosily napsané na čele! Každopádně ať už to dopadne jakkoli (a že těch možností teď je více!) tak už teď je to úspěch! Tak už jen chvíli počkat.. A ty si můžeš zkrátit čekání nakupováním vánočních dárků (nabízí se i pohodlná lenošící varianta po internetu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti to úplně závidim! Nějak mi ty biologický hodiny začaly bít na poplach :-) Držim palce a těšim se na další články ;-)

    OdpovědětVymazat