pondělí 25. května 2015

Překrásné pondělí

Ačkoli to nechci zakřiknout, cítím v kostech, že by tento týden mohl být fajn! Aneb co s psychikou člověka udělá vydařené pondělí...

Jak jsem avizovala v minulém článku, dnes jsme byli na kontrole u doktůrka.
Samé dobré zprávy!
  • nemám těhotenskou cukrovku (můžu se cpát sladkým jako dosud, jupííí!)
  • od minula jsem přibrala jen kilo a půl  (můžu se cpát sladkým jako dosud, jupííí!)
  • jsem zavřená a čípek mám pěkně dlouhý
  • dětičky odpovídají svému stáří a jedno váží 900 gramů a druhé dokonce 930 gramů!
  • pan doktor pochvalně řekl "vypadá to dobře", což mě docela uklidnilo...
  • odteď už budu chodit na prohlídky každé dva týdny místo čtyř... 
Jak jsem byla nabitá těmi dobrými zprávami, měla jsem navzdory hnusnému počasí dost energie a přihlásila se (už podruhé) na těhotenské cvičení. I když si nejsem úplně jistá, jestli to pro mé tělo má nějaký mamutí význam, minimálně se u toho dá pěkně protáhnout a pokecat s jinýma těhulema. Dneska mi třeba ženské doporučily obchod s těhotenskou módou a kosmetikou. Taky jsem zjistila, že jsem prošvihla předporodní kurz, protože o něm porodní asistentka minule mluvila a já si nezapsala datum konání a ono to samozřejmě bylo včera, že jo :-/ Nevadí, stejně to byl jen první díl týkající se porodu a ten já stejně zřejmě budu mít císařem, takže se tuto neděli připojím až na druhé setkání, které mě stejně zajímá víc - a to je na téma kojení a manipulace s miminky. Bude to takový ten kurz s panenkami, jak to bývá ve filmech, to je vzrůšo! Konečně mě snad někdo zasvětí do tajů toho, co se s dětmi dělá....
Když mám teď tu dovolenou, tak vyzkouším ještě jedno těhotenské cvičení, které mám hned u domu, fakt je to asi 4 minuty pěšky! A třeba budu chodit na oboje :) 

Snad to všechno v takovém pozitivním duchu vydrží co možná nejdýl... Ještě bych si přála, aby bylo trošku hezky a já mohla chodit ven na procházky (v tom pošmournu se mi fakt nechce!).

1 komentář:

  1. Super, samé skvělé zprávy ;-)!
    Cvičení určitě vyzkoušej, já chodím také na dvě, někdy i na tři týdně. Na škodu to určitě není ;-)

    OdpovědětVymazat