pondělí 18. května 2015

Inovace bez legrace

Dnes jsem našla něco, co mě úplně rozsekalo, aneb zoufalé ženy se uchylují k zoufalým nápadům!

Evidentně všechny maminky dvojčátek řeší podobné problémy. Například problém s kočárkem a výtahem, který jsem také opakovaně řešila. Doposud bohužel bez uspokojivého výsledku. Odsud si vypůjčuji tento geniální nápad!

"Do výtahu s kočárkem pro dvojčata?
Vraťme se ale nyní k tomu, že když ne do výtahu kočárkem, tak jak?

kocarek-pro-dvojcata-vozik1-1-1.jpg

Nosit dvě děti, nějakou tašku a mít ruku na odemykání a zamykání,  nedej Bože si cestou něco nakoupit, to abyste byla buď chobotnice a nebo … A nebo to vyřešila jako já. Asi mi to nebudete věřit, ale své děti jsem vozila a vozím ještě dnes v nakupovacím vozíku z Penny marketu.  Díky němu zdolávám cestu z bytu dolů do kočárkárny a zpět. A nějaký nákup k tomu, mi nedělá hlavu. Proč zrovna z Penny? Má totiž dole plac pro lahve od piva, apod…. Z fotografie pochopíte víc. Pro malá miminka stačí k tomu dvě přenosné tašky (u mě byly součástí kočárku), pro větší jedno vajíčko a využití sedátka vozíku. Celý tento nápad mě stál, kromě pár probděných nocí než jsem na to přišla, 5Kč, které jsem potřebovala pro uvolnění vozíku. Vedoucí supermarketu měla velké pochopení, mnou nabídnutý finanční nájem.
Maminka dvojčátek DARJA"

Darjo, klobouk dolů, Přemek Podlaha by z Vás měl radost. A já zítra zajdu očíhnout nejbližší Penny :-D




3 komentáře:

  1. No vidíš a máš vyřešeno ;-). Vypadá to jako super nápad :-D

    OdpovědětVymazat