pátek 17. dubna 2015

aktuality

Dnes stručně, jen v bodech.

  • jde do tuhého. Docela jsem se vyvalila. Připojuji obrázek. Všechno už začíná být náročné. Sotva jsem zvládla středeční procházku po zoo. Polovinu cesty jsem prohekala a proáchovala.
  • Když si chci oholit klín, už si tam nevidím!!!!
  • O tom, že se nekontrolovatelně zvětšuju svědčí i to, že mě začínají škrtit těhotenské kalhoty. Proto jsem včera absolvovala lov na těhotenské šaty. Poznatek - těhotenské šaty prodávané v obchodech s konfekcí jsou hnus. Nejlepší úlovky jsou kousky, které vůbec nejsou těhotenské, jen mají dost prostoru na panděro :-) Těhotenské silonky té největší velikosti (zakoupené v Lindexu) také škrtí. Nákupy také začínají být náročné (mimo nákupů online) - zvládla jsem vždy tak 2 obchody a pak si potřebovala sednout... Dnes jsem náhodou objevila slevy na Asosu, takže jsem tam přihodila troje (!) další šaty, za které jsem dala to, co bych třeba u Happymum dala za jedny. Potěší.
  • Taky jsem včera koupila další dvě pyžámka pro prďochy. Mají tedy každý tři kousky. Není to moc. Nicméně podle mojí maminky je stále čas. Myslím, že z nějaké představy, aby se to nezakřiklo, by začla nakupovat až tak počátkem devátého měsíce. Včera se strašně divila, že už jsem jim něco koupila, tak brzy!!! Asi se na rozdíl ode mě neobává, že bych mohla být (nedejbože!) jedna z těch, kterým se začne zkracovat čípek/začne jim otvírání a šoupnou je na poslední dva měsíce do špitálu, případně nařídí ležící režim doma. Čemuž se docela divím, protože když jsem se měla narodit já, tak máti strávila v nemocnici v podstatě celé těhotenství.
  • Spánek začíná být docela neuspokojivý. Včera děti před spaním kopaly až téměř bolestivou silou. V noci se neustále točím jak korouhvička, abych našla vhodnou polohu. Ta se mi líbí zhruba tak čtvrt hodiny a pak je třeba najít jinou.
  • Těhotenství má i svá pozitiva. Například se mi zdá, že mám trošku hezčí vlasy. A taky mi hodně rychle rostou nehty. Což je vpruz, kdo to má furt stříhat.
  • Ve svých téměř osmadvaceti letech jsem poznala kouzlo mazání. Byla jsem na to vždycky děsný flákač (a je to poznat na mých vráskách), ale teď co natírám břicho 2x denně pokaždé žasnu, jak krásně hebká ta kůže je. Proč jsem se nezačla mazat takhle i na obličeji už dříve??
  • Pokračování kauzy kočárek. Nakonec nebylo třeba dělat šaškárnu s kartonovým modelem, neboť mi paní psala, že neví, co na tom internetu uvádí za bláboly, ale že kočár je dlouhý se vším všudy 157 cm. Tím bylo vše vyřešeno a začala jsem tedy hledat jinde. Našla jsem paní, která chtěla prodávat v průběhu dubna kočár, který jsem v tomto článku označila jako druhý, který by se mi líbil. Psala, že za rychlé jednání je sleva, tak jsem jí psala, že bych si pro něj klidně příští týden dojela. Nicméně asi nebyla připravena na tak rychlého zájemce, protože nejprve napsala, že se prodej trošku zkomplikoval, protože měli kupovat větší auto, do kterého by se vešly tři autosedačky (mají 3 děti), ale prodejce auto prodal někomu jinému. Tak jsem jí řekla, že klidně počkám, že mám termín až v srpnu. To se jí pak ale taky moc nelíbilo a chtěla se semnou dohodnout, jestli bych si od ní nekoupila zatím jen kočár, protože ona už má vyhlídnutý nový a manžel jí ho nedovolí koupit bez toho, aniž by prodala starý. Tak že by mi sedačky prodala potom, až budou mít nové auto. Tak jsem psala, že jo (ačkoli můj muž nebyl moc nadšený a bojí se, že nám paní sedačky pak už neprodá). Paní ale psala, že ten její vyhlídnutý kočár bude dodán do ČR až v květnu, tak jestli bych mohla počkat do května. Ani jsem jí nestačila odpovědět (už tehdy jsem si myslela, že je trošku šílená), ale následující den mi napsala, jestli bychom si mohli pro kočárek (bez autosedaček, ty by byly k mání o něco později) přijet teda už příští týden, že si nakonec vybrala jiný. Upřímně, moc nevím... Zrovna důvěryhodně to na mě nepůsobí...
  • Jinak - nejdůležitější zpráva - včera jsme absolvovali prohlídku u prenatálního kardiologa a ten kromě toho, že mě postrašil, že na ultrazvuku nelze zjistit všechny srdeční vady a tudíž mi nemůže zaručit, že děti opravdu žádné nemají, konstatoval, že se mu jejich dvě srdíčka jeví jako perfektní a nevykazující žádné abnormality.

2 komentáře:

  1. Bříško super! Jinak s holením jsem na tom stejně, taky to jde dost ztěžka, kdy si tam člověk ani pořádně nevidí, ale víc mě trápí oblíkání ponožek, to mě většinou neuvěřitelně vyčerpá a musím to rozdýchávat v sedě :D

    Co se týče toho oblečení, teď mají 30% slevu na dětské F&F v Tesco obchodech, tak se určitě jeď podívat, jestli jsi tam ještě nebyla. Mají tam krásná bodýčka za pár korun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě v Tescu nakoupila ty úplně první pyžámka. Ale třeba tam mají zase něco nového, navíc sleva je vždycky příjemná. Díky za tip, zajedu mrknout :)

      Vymazat