neděle 8. března 2015

břuch - počátek 16. týdne

Dneska mi není nic moc (užívám si těhotenskou kocovinu, páč jsem to asi včera přehnala s nealkoholickým mojitem), ale aby to tu nezůstalo dlouho prázdné a opuštěné, rozhodla jsem se vám představit můj břuch.


Původně jsem si myslela, že žádné takové fotky sem dávat nebudu, protože to určitě nikoho ani nezajímá. Taky jsem se svým břichem neměla dobrý vztahy nikdy (špek jsem měla prostě vždy, i v hubených obdobích), takže jsem si říkala, že když bude teď větší a větší, že to moc našemu vztahu nepřidá. Ale včera jsem byla v práci a jak jsem pořád chodila kolem zrcadla na záchodě, tak jsem se nad tím břuchem nějak začla rozněžňovat, že už jako fakt vypadá těhotně, což trošku začíná maskovat, že mám špek. Tak jsem si ho vyfotila a to už byl jen kousek od toho, abych se s vámi podělila :)

zepředu to ještě tak nevypadá....
 
 
 
....ale z boku je to jasný!
 

3 komentáře: