neděle 23. listopadu 2014

už je to tady!

Stejně jako před minulým pokusem v červnu jsme si s mužem užili ještě pár posledních dní dovolené, než to všechno vypukne. V létě to byl Český Ráj, teď taková pidi svatební cesta na Slovensko.

Dostali jsme totiž voucher do wellness hotelu v Bešeňové a také voucher na létání ve větrném tunelu, který jsme se rozhodli vyčerpat v Superfly Tatralandia. Stejně jako minule jsme vezli injekce sebou, protože jsme úplně přesně nevěděli, kdy uhodí hodina H a já začnu menstruovat, což je start stimulace. Tentokrát si dáma v červeném dala pěkně na čas, už ve středu mě začlo lehce pobolívat břicho, ve čtvrtek mě bolelo tak, že jsem byla přesvědčená, že už to musí začít každou minutu, ale pak se nedělo nic. Pátek nic, sobota nic. Až dnes ráno. Což znamená, že zítra ráno první injece. No, samotná ta představa ve mě vyvolává nervózní chvění, ale řekla jsem si, že to nesmím moc rozpitvávat. Prostě to udělám a tečka.

Četla jsem si zápisek z minulého "posledního dne před stimulací". Shodou okolností to také byla neděle. A je zvláštní, že ty pocity mám dost podobné.

Nějak bylo, nějak bude. Hlavně musím věřit!

Stay tuned, budu vás informovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat