pátek 28. listopadu 2014

první kontrola podruhé

Tak co, sledujete vývoj? Co myslíte, jak to dnes dopadlo?



Musím říct, že už teď to jsou nervy... Dneska se mi do té ordinace skoro vůbec nechtělo. Už jen z představy, že tam těch folikulů bude málo, mě omejvali. No ale nebylo vyhnutí...
Opět jsem byla u jiného pana doktora, což už ale beru jako takový standart a nijak mě to neznervózňuje. S tímhle jsem se už aspoň někdy setkala - dělal mi na jaře hysteroskopii a působil tam na mě tehdy příjemně. Byl takový citlivý. Dneska na mě spíš působil takovým "šupšup" dojmem.

Po krátkém úvodu v ordinaci mě vyzval, ať se jdu svléct a že uděláme ultrazvuk. Srdce až v krku! Prvně zalovil u pravého vaječníku. Čtyři folikuly. Hmmm, tak to teda opět není mnoho. Opět na mě šly mdloby. Zašmátral ještě u levého a "šupšup" jich spočítal šest (nevím proč, ale říkala jsem si, že kdyby tím ultrazvukem šmejdil pomaleji, tak třeba najde ještě nějaké folikuly!). Když jsem se oblékala, tak jsem se snažila uklidnit, že deset kusů je ok. Ve skutečnosti ale právě teď začíná nekončící kolotoč strachu - bude jich na příští kontrole stejně? Nepopraskají nějaké? Jsou ve všech folikulech vajíčka? Jsou ta vajíčka kvalitní? Oplodní se? Přežije nějaké do pátého dne? Projdou genetikou? Udrží se ve mně, až mi je tam vloží zpět? Donosím dítě do devátého měsíce? Neupadne kojenci hlava na chodník, když mu ji nesprávně přichytím? ZVLÁDNE MÉ DÍTĚ ODMATUROVAT? :-D jóóó od teď už nic nebude tak, jak to bejvalo...

Další kontrola je v pondělí  a odběr bude ve čtvrtek nebo pátek... Už aby to bylo za námi!

Jo a málem bych zapomněla, přidali mi další injekce (tu jednu jsem ale přivítala s radostí, prý by měla zkvalitnit vajíčka), takže teď si budu píchat 3 injekce denně... Není to úžasné?! Ale už jen týden...

Žádné komentáře:

Okomentovat