sobota 29. listopadu 2014

píchačka - nic pro slabší povahy

Dneska jsem poprvé měla tři injekce. Nebylo to teda nic slavnýho, hlavně proto, že jedna z těch injekcí vypadá opravdu jako injekce.
To, co jsem píchala doposud, bylo poměrně sympatické injekční pero, jehož aplikace byla totálně blbuvzodrná. Navíc jehlička je opravdu teňoulinká, takže se stačilo v podstatě jen přiblížit ke kůži a ona tam zajela jako do máslíčka, zcela bezbolestně. Ne tak můj nový lék. To je prostě normální injekce s normální jehlou. Standartně jsem ji přiložila ke kůži a čekala, že taky pěkně sama zajede. Ale né, ona se mrcha nechtěla až tak sama zabodnout. Tak jsem musela trošku zatlačit, což už to mi psychicky nedělalo moc dobře. Navíc mi v centru řekli, že po zapíchnutí mám trošku natáhnout zpátky, abych viděla, jestli se tam nenasává krev a tedy jsem se nestrefila do tepny nebo do žíly. Tento úkon se mi taky psychicky moc nelíbí, dělám vše hodně opatrně, takže jsem i zkusila "nasát" opatrně, krev tam nešla, tak jsem teda aplikovala dávku, ale od té doby přemýšlím, jestli jsem to udělala správně, protože po vytažení jehly se objevila kapka krve, což u toho injekčního pera nebývá. Ale možná to je tím, že je ta jehlička tlustější, nevím.

A taky se mi předevčírem udělala první modřinka na břiše, to se mi při minulém ivf nestalo.
No, samé lepší...

Žádné komentáře:

Okomentovat