čtvrtek 20. února 2014

News

Původně jsem chtěla napsat lehoulince negativní článek, co mě na tomto období mezičasu štve. ALE... Byla jsem dnes u gynekologa.
Dělal mi cca 2 týdny nějaké testy a stěry, tak jsem si šla pro výsledky a taky pro nějakou zprávu nebo doporučení na kliniku. Tak testy dopadly dobře, jsem asi (kromě již známého) zdravá jako řípa. Stejně tak imunologie u taťky dopadla dobře. Když se mě gyndař zeptal, jestli se ho na něco chci zeptat, tak jsem se zasmála, že mám asi tak milion otázek, ale že asi ne přímo na něj. Tak mě vybídl, ať mu nějakou bez obav položím. Tak jsem se prvně zeptala, jak rychle by to celé mohlo proběhnout. No, moc konkrétně mi neodpověděl, ale řekl, že relativně rychle. Což jsem vlastně už stejně tušila, už mi to naznačil genetik, který řekl, že jakmile jednou na genetiku přijdeme, už se roztočí ten kolotoč, který se bude točit dost rychle a nebude se dát jen tak zastavit (jasně, je to byznys).

A pak jsem se ho ptala, jestli má i nějaké pacientky, u kterých to vyšlo na první pokus, tak vypadal, že jasňačka. Řekla jsem mu, že jsem četla katastrofické zkazky o ženách, které prodělaly deset IVF cyklů a furt nic. Trošku mě uchlácholil, že takové případy jsou spíš vyjímečné a že se nemusím bát, že jsem otestovaná na kdeco všechno a že to vypadá, že u nás by nemusel být problém. A že většině se zadaří na první až druhý pokus. Tak mě to uklidnilo. A vůbec, mám ráda svého gyndaře, je takový pozitivní a ochotný a milý.

A loučil se semnou se slovy - tak snad se brzy zase uvidíme a vy už budete těhotná. Wohooo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat